Montag, 20. April 2009

New Zealand09: Bungy Nevis

Us dere Gundle springt me: 134m
Jo das wär no vorem Sprung gsi... =)

Jo ich weis ich han zueh gnoh... die schribe sGwicht eim uf dHand =/


Mr sind parat före 1.Bungy Sprung.....



Alles guet fest mache...




Jo döt abe söt ich denn springe.... =)




Jetzt gits kei Zurück mehr.. wird alles fest gmacht und no es letscht Lächle ind Kamera... *smile*






Alles nomou kontrolliere..







...und los gohts...








Jo das wärs scho gsi =) Das isch ufem Ruckwäg zrug ind Gondle. Also eigentlich söt dr Kopf obe si. Aber öbbis het nid ganz funktioniert =/









Bi aber glich heil widr obe acho... eifach geil gsi und wörds grad widr mache... aber in dr CH gits en höchere... ;-)










Jo so wär ich denn widr obe acho... ha nur "bitz" en rote Kopf becho =)








Fötteli wo die döt gmacht hei:



















































































































Es Video ha ich au no gmacht. Chas aber nid uf die Sitte dueh... das mues no warte bis ich in dr CH bin!





Keine Kommentare: