Dienstag, 16. Juni 2009

Great Ocean Road and Grampians

13.06.09 - 14.06.09
Great Ocean Road and Grampians National Park

Am Sa. morge sind dr Chrigi und ich in dr City abgholt worde und Richtig Great Ocean Road gfahre. Zwösche dure hets bitz grägnet (dr Juni isch dr Monet wos am meiste rägnet).
Dr Küste entlang hets rächt gwindet und darum isches kalt gsi. Nach langem ha ich widr mou mini Winterjagge agha =)






dUssicht öber dr Nationalpark... am frühe Morge mit bitz Näbel. Het praktisch no keini Touriste gha und isch ganz still gsi. Super Stimmig und en guete Ufstart in Tag!








sErschte Fötteli vo uns zwöine am Strand.. brrr!! Qualas hets unterwägs ame au no gha.














Zwöschestop zum Vögel fuere! Isch lustig gsi und die hocke eifach grad ahne wos ihne passt =)


























































































Bitz Rägewald... und es isch wörkle nass gsi ;-)






















Dr Grampians National Park isch vor zwei Johr abbrennt. Wo mir 2km dur dä Park gloffe sind het immer no alles nach Aesche gschmöckt. Alli Stämm wo öberläbt hei sind schwarz gsi und usbrennt. Teil Pflanze bruche aber sFür zum witer wachse! dNatur isch also sehr guet uf das vorbereitet, es isch sehr interessant gsi!

























































































































Uf die Stei het mr eigentlich ame chöne druf sitze! sProblem isch, dass es vorne eifach nur abe und abe goht... =/ Es het darum es paar Toti geh wo vom Wind wäg blose worde sind. Darum dörf me ezt nur no ufe gsicherete Ussichtspunkt.
















Great Ocean Road


































































































































































































"Black boy" heist die Pflanze. Die überstoht jedes Für! Die lange "Hoor" sind so robuscht, dass nid mou die abbrent wärde!
























So hets im ganze Park usgseh... =/






















Immer widr Zwöschestop nöime an dr Küste.
























Bitz am Seich mache ;-)






































































London Bridge









































Sunneuntergang







































Er hets nid chöne lo sih ;-)
Vermisst wohl dr Sport Dähei, hehe!






































McKanzie waterfall im National Park.



























Kookaburra (australische Vogel)










































Mit däm Auto simmr unterwägs gsi. Normalerwies sinds um die 20 Persone. Aber um die Johreszitt... jo mir sind emu nur zu viert gsi =)
Mr hei sozsäge scho fasch en privat-tour becho!
Isch aber en super Organisation gsi!!



















Denn simmr no ine Wiekäller... doh het sich dr Chrigi wohl gfühlt ;-) ...sie hei aber wörkle feine Wie gha!!





























Jo das wärs scho gsi =)
Isch es super weekend gsi und mr chöne ezt chum warte, bis mir ändlich chöne go reise!!
Am 1.July fliege mr vo Melbourne nach Sydney. Dört wärde mr es paar Täg bliebe und denn en Campervan miete und bis nach Cairns ufe fahre... ab in dWärmi.... ;-)
Ich gniess ezt no mini letzte Wuche in Melbourne mit mine Kollege und dr Familie doh!
Es isch eifach en super Zitt gsi und ich has nieh bereuht, dass ich das gmacht han und nach Melbourne gange bin! Glich bi ich froh mou vo do wäg zcho und was vo däm grosse Land zgseh!
Währendem Reise wird ich keini Fötteli ufe lade! Also die Sitte wird denn nüm so spannend si. Ich wird aber witerhin zwösche dure mou es mail schriebe und so dNews dure geh.
Ev. chöme aber no es paar Fötteli uf die Sitte, bevor mir ändgültig vo Melbourne losziehn.. wird euch informiere =)
Bis denn ganz liebi Grüess in die sunnigi Schwiz...
Pascale and Chrigi from melbourne


Keine Kommentare: