Dienstag, 17. Februar 2009

kiteboarding 2.lesson

Am 15.Februar sind dSeraina, dAnne, dr Hiroki und ich widr go kite. Dr Hiro isch mit mir in dr Schuel gsi in Melbourne und dAnne isch sini Fründin. Mr möche no viel mit ihne und isch immer mega luschtig! Die zwei hei denn an däm Tag grad au en Stund gnoh =)
Leider isch dr Wind so stark gsi, dass mr nach einere Stund hei müsse abbräche... es hät uns wörkle no ins Meer usedreit... =/



dAnne isch mr am hälfe ahlegge.... =)

... und ich hilf dr Seraina =)

Das isch dMILLY =) Ghört dene kitetype dört..


Mr hei zersch an Land widr dr Drache glernt barat mache. Mit Luft ihnepumpe und alles Material mitneh...



Immer schön festhebe, dass er nid wägwindet... =)




Do simmr vom Wasser zrug cho! Mr sind ei Stund mitem Drache im Wasser gsi und hei güebt dr Drache usem Wasser zieh, was mache wenn er abstürzt und so Notfallsituatione. Denn nomou wie gnau stüre etc...



Jo und denn das ganze Zügs widr abzieh... Mr hei haut keini Fötteli im Wasser chöne mache, do dAnne und dr Hiro zur gliche Zitt en Stund gha hei...


Mr sind denn no alli zäme in St.Kilda go Znacht ässe..
DAnne und dr Hiro sind vorane 10Täg in Vietnam anere Schuelig gsi. Denn hei si mir es Dessert vo döt mitbrocht.. isch en spezielli Frucht vo dört und mega fein! Mr hei ned chöne warte und hei no eis im Resti probiert ;-) Mangosteen heist die Frucht und schmöckt bitz wie Litschi! Het zum Glück nüt mit Mango ztue... die hät ich ned vertrage =/

Keine Kommentare: