Montag, 23. Februar 2009

kiteboarding 3.lesson

Die erschte Versäuch mitem board im Wasser... Its just great!!!
Am 22.02.09 ha ich die dritti kitesurf Stund gha! Das wär ich grad im Wasser mitem Board und em grüne kite...


Mr hei Üebige gmacht, wie mr dr kite im Wasser chan stüre! So hei mr uns eifach mou durchs Wasser zoge und het Spass gmacht =)



Das ganze isch denn no mitem board cho.. was einiges schwerer isch..




Nomou die letschte Instruktione =)





Dr erschti Alauf mitem Board im Wasser...






So gseht das board us.. ähnlich wie es wakeboard aber viel liechter und nur Bindige zum drihschliefe.
















Nomou bitz "troche" Üebig zum dr kite im Griff zha! Dr Wind isch diesmou super gsi und het uns ned so schnäu drvo zoge ;-)









Das wär ich nomou am durs Wasser zieh... Am Afang han ich mich ihm chöne hinde ahne hänke und zieh loh.. den het er sich mir aghänkt und zum Schluss ha ichs ällei chöne mache =)










Jo und bitz Schissdräck zwösche dure muess haut au si ;-)











Lerne mit einere Hand dr kite stüre!








Im Hintergrund alles anderi kitesurfer! Ebe.. isch guete Wind gsi!










So gseht das ganze Gstell us!
























Probiere dr kite lande und widr ufstelle am Land.... Aso er isch nöime ahne gstande und ich han müsse dr kite bi ihm näbedrah lande... aso jo, hät sötte bi ihm lande =/ Aber so blibt er emu fitt wenn er immer im kite mues nocheseckle... hehe =)







Do het er dr kite in die senkrechti Position brocht. So han ich ihn denn chöne starte...








St.Kilda beach


























Seraina mitem kite... (grüni in dr Mitti)












Seraina am kite in die richtigi Startposition bringe.. "go Seraina go..."







Keine Kommentare: